SportPlay Sport 1 ZO VIERDEN SPORTSTERREN KERST. Courtois en Mishel met matching outfits tussen de bergen - Mertens en Alderweireld stralen met gezin 25 december Play Meer sport 3 KIJK. Vriestemperaturen tot -13 graden, maar Seattle-spelers tonen zich ware ijsberen en gooien shirt overboord In delen van de Verenigde Staten is het dezer dagen barkoud. Zo ook in Kansas, waar de temperaturen tot -13 graden zakten.
programmagidselektronische programma gidsvandaagsport/programmawedstrijdsite/appradiotvvoetbalUnion - KV OostendeJupiler Pro Leaguesite/app:16:00sporza. be volg live radio:13:00radio 1 luister livetv: - voetbalClub Brugge - OH LeuvenJupiler Pro Leaguesite/app:13:30sporza. be volg live radio:13:00radio 1 luister livetv: - voetbalKV Kortrijk - RC GenkJupiler Pro Leaguesite/app:18:15sporza. be volg live radio:18:00radio 1 luister livetv: - voetbalCharleroi - AnderlechtJupiler Pro Leaguesite/app:20:45sporza.
Anderlecht Online - Homepage - RSCA Fansite
De Europese kampioen van 2016 op de tienkamp, die vorig jaar nog z'n persoonlijk record op 8. 430 punten bracht, kon de voorbije jaren onvoldoende resultaten op grote kampioenschappen voorleggen. TENNIS Na 900 weken op rij (! ) in top 10 van de wereld wil Rafael Nadal nog niet (te veel) aan einde denken: “Als het moet gebeuren zou ik het graag óp de baan doen” Amper acht nederlagen, vier toernooizeges waaronder twee grandslamtitels. In zijn 22ste seizoen op de tour geraakte Rafael Nadal (ATP 2) aan zijn 22ste grandslamkroon. 900 weken staat de 36-jarige Spanjaard intussen onafgebroken in de top tien van de wereld. Maar het einde gloort: “Parijs 2024? Ik weet het niet. ” ANDERLECHT 8 INTERVIEW.
Dat brengt hun teller op 52 medailles, op grote kampioenschappen welteverstaan. En u denkt dat ze nu voldaan zijn? Niks van. Tot Parijs 2024 doen ze gewoon voort met wat ze het beste kunnen: medailles oogsten. “Ik ben er zeker van dat het nog niet gedaan is. ” 94 Advocaat uit Oman biedt smak geld voor veelbesproken gewaad dat Messi droeg tijdens WK-ceremonie Brengt het gewaad, de zogenaamde bisht, die Lionel Messi tijdens de uitreiking van het WK voetbal om zich heen kreeg veel geld op? Een advocaat uit Oman, die de finale bijwoonde in het stadion, biedt liefst 1 miljoen dollar (937. 000 euro).
” “Ik wist dat iemand mij de schuld zou geven”: Spaanse journaliste vond Toni Kroos een van de slechtste op WK, maar ziet iets cruciaal over het hoofd Niet aanwezig op het WK voetbal, toch benoemd worden als een van de ontgoochelingen. Het overkwam Toni Kroos (32). De gestopte Duitse international en Real Madrid-ster kon het dan ook niet laten om met een knipoog te reageren op de blunder van de Spaanse journaliste. Maar daardoor gaat de pijnlijke misser wel de wereld rond. De beelden zijn al 13 miljoen keer bekeken. Jupiler Pro League 16 Mazzu kijkt morgen ex-club Anderlecht in de ogen: “Ik zal het bestuur goeiedag zeggen en hen een fijne kerst toewensen” • 18de speeldag • Aftrap: 20u45 • Stade du Pays de Charleroi • Haalt Mazzu z'n gram tegen z'n ex-club? ANTWERP 17-jarige Arthur Vermeeren is ontdekking op Antwerps middenveld: “Dag na Brugge zat hij gewoon op de schoolbanken” Hij heeft nog blokjes op zijn tanden en zijn bovenlichaam past drie keer in dat van ploegmaat Toby Alderweireld, maar wat voor een goede voeten heeft Arthur Vermeeren! Na drie basisplaatsen bij Antwerp ziet het er niet naar uit dat de 17-jarige snel uit beeld zal verdwijnen.
Het voelt goed aan. ” Bakelants won in 2013 een rit in de Tour en een jaar later een etappe in de Dauphiné. Concrete plannen voor de toekomst heeft hij nog niet. “Maar het is geen geheim dat de adrenaline van het management me aanspreekt. ” 30 Thomas Van der Plaetsen, Europees kampioen tienkamp van 2016, is profcontract kwijt: “Ik val nu terug op een werkloosheidsuitkering” Thomas Van der Plaetsen is z’n contract als elitesporter kwijt.
Áls er 40 miljoen euro op tafel komt. 15 KOERS KORT. Jan Bakelants (36) gaat op wielerpensioen - Gewezen wereldkampioen Adorni overleden Jan Bakelants (36) stopt met koersen. Dat heeft hij zelf aangekondigd bij Sporza. Bakelants’ laatste ploeg was Intermarché-Circus-Wanty. “Het was geen makkelijke beslissing. Tijdens de Tour de France kreeg ik te horen dat ik niet kon blijven. Nadien is het idee beginnen rijpen, in samenspraak met mijn familie.
RC Sporting Charleroi - RSC Anderlecht live uitslagen, H2H
Het levensverhaal van Lionel Messi, deel 2: “We dachten dat hij niet kon praten” 21 december REEKS. Het levensverhaal van Lionel Messi, deel 1: “Op zijn negende stopte hij plots met groeien” 20 december Alle artikels BUITENLANDS VOETBAL Waarom Kevin De Bruyne zijn “norsheid” helpt om te schitteren bij Manchester City, maar niet bij Rode Duivels Racing Genk Van WK-debuut tot medaille van de koning: het knotsgekke dagboek van Bilal El Khannouss door de ogen van apetrotse mama Karima Premier League “Ik zal nog gesprek met hem voeren”: City-middenvelder Kalvin Phillips, man van 49 miljoen, met overgewicht teruggekeerd uit Qatar Kalvin Phillips is met overgewicht teruggekomen van het WK in Qatar en is voorlopig niet inzetbaar voor Manchester City. Coach Pep Guardiola: “Ik zal nog een gesprek met hem voeren.
U kan enkel een abonnement aangaan in België en Luxemburg Ná iedere hernieuwing, op elk moment opzegbaar met een opzegtermijn van 2 maanden Bestel nu Pro League Maandpas €12. 99 / maand Alle wedstrijden van de Jupiler Pro League, Challenger Pro League, het beste van de Lotto Super League en E-sports, live of uitgesteld. Toegang tot interviews, huisgemaakte reportages en programma’s U kan enkel een abonnement aangaan in België en Luxemburg Hernieuwt maandelijks, Ná iedere hernieuwing, op elk moment opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand €16.
Wielrennen Van Aert over fans die te pas en te onpas aan z’n voordeur staan: “Ik word liever met rust gelaten wanneer ik thuis ben” 23 december Remco Evenepoel over samenwonen met Oumi: "Ik doe de afwas en hang de was op" Darts KIJK. Van de geweldige set van Michael van Gerwen tot de opvallende passage van een wesp: 10 momenten van het WK darts Dimitri Van den Bergh zet zelf kokmuts op voor kerstavond: "Als het mislukt, wordt het pizza" Alle video's 5 Remco Evenepoel in ‘Uw Film van het Jaar’: “Ik heb voor drie vierden mijn zeg in de ploegselectie voor de Giro” La Liga 11 Volgens Marca wil Yannick Carrasco weg bij Atlético: “Madrilenen zullen toehappen bij bod van 40 miljoen” Is Yannick Carrasco (29) op weg naar de uitgang bij Atlético Madrid? Volgens ‘Marca’ wil hij de club verlaten en zullen de Madrilenen hem niet tegenhouden.
be volg live radio:20:00radio 1 luister livetv: - veldrijdenGavere (vrouwen)Wereldbekersite/app:13:40sporza. be kijk live play smallradio: - tv:13:30éénveldrijdenGavereWereldbekersite/app:15:10sporza. be kijk live play smallradio: - tv:14:50ééndi 27/12veldrijdenZolder (vrouwen)Superprestigesite/app:13:40sporza. be volg live radio: - tv: - veldrijdenZolderSuperprestigesite/app:15:10sporza. be volg live radio: - tv: - voetbalSTVV - Zulte WaregemJupiler Pro Leaguesite/app:20:00sporza. be volg live radio:19:00radio 1 luister livetv: - voetbalWesterlo - AntwerpJupiler Pro Leaguesite/app:20:00sporza.
Maar het duel tussen American Football-teams Kansas City Chiefs en Seattle Seahawks ging gewoon door zoals voorzien. MMA UFC-icoon Stephan Bonnar (45), bekend om episch duel “dat sport voor altijd heeft veranderd”, overleden De Amerikaanse MMA-vechter Stephan Bonnar is op 45-jarige leeftijd overleden.
Login - RSC Anderlecht
[[livestream>]] Mechelen Cercle kijken stream 23 dec 2022
Charleroi vs RSC Anderlecht Live Stream, Predictions
RCS Charleroi - Livestream voetbal kijken - Jupiler League
Livestream Voetbal Belgie – Alle reacties
Pro league football | Eleven SportsDeze week Live op Eleven WEKELIJKS MEER DAN 40 TOPWEDSTRIJDEN UIT DE JUPILER PRO LEAGUE, CHALLENGER PRO LEAGUE, LOTTO SUPER LEAGUE, LIGUE 1, LALIGA, SERIE A, BUNDESLIGA, FA CUP, NBA, NFL, UFC EN NOG VEEL MEER. Mon 26 Dec|13:10| Club Brugge KVClub Brugge KVVSOH LeuvenOH Leuven Mon 26 Dec|15:55| Royale Union St. -GilloiseRoyale Union St. -GilloiseVSKV OostendeKV Oostende Mon 26 Dec|17:55| KV KortrijkKV KortrijkVSKRC GenkKRC Genk Mon 26 Dec|20:15| Royal Charleroi Sporting... Royal Charleroi Sporting ClubVSRSC AnderlechtRSC Anderlecht Tue 27 Dec|19:40| KVC WesterloKVC WesterloVSRoyal Antwerp FCRoyal Antwerp FC Sint-Truidense V.
Play Sports - Telenet.be